אני יוסי בן עוז, נעים להכיר

יום חמישי, 21 באוגוסט 2014

משהו פשוט חייב להיעשות. זהו תמרור אזהרה לכולנו. שתי פרסומות וחזרנו. מחר ב-22:00. הישארו עמנו. אורן שם בדוי.

זה היה בסוף הזית, פינת הרצל בואכה סדום.

"עשיתי משהו לא בסדר?"
"אני לא יודעת. אני צריכה לחשוב על זה. לעכשיו זה נראה לי בסדר. אבל אולי אח"כ אחליט שזה אונס."
"מה?! אונס?! אני לא אנסתי כלום!"
"ראיתי לך את זה בעיניים ישר כשהסתכלת. זה היה בעיניים שלך."

הבט לצדדים. המלחמה היא מכל עבריך. ומחר תזרח השמש ויהיה יותר גרוע




Disclaimer: זה סאטירי. זה בידיוני. זה הזוי לחלוטין. כל קשר למציאות שלנו או למישהו שאתם מכירים הנו... ובכן? מקרי והזוי בהחלט. באמת. מה? אין דברים כאלה, נו. אין...

בעצם. רגע. 
אם לא רעדת לא הבנת.

אורן שם בדוי

אורן שם בדוי, יצא מביתו כמו שהוא יוצא כל ערב ב-19:00 מהבית שלו בעיר מגוריו ראשון לציון. אורן, בחור דתי, נשוי ואב ל-3 יצא מפתח הבניין אל הרחוב השקט.

מעבר החציה, ימין ושמאל, חוצים אל עבר המדרכה השנייה.
"סליחה" נשמע קול נשי פתאום. היא חייכה אליו חיוך קסום.

"כן?" ענה.

"אתה יודע אולי איך אני מגיעה לתחנת הדלק פז?"

"אההה.... תחנת הדלק פז? אני חושב שאת צריכה לצאת את העיר עצמה ולהגיע לכביש העוקף"

"לא, אני יודעת שיש כאן תחנה בתוך העיר"

"האמת שאני לא כ"כ מכיר. את עובדת שם או משהו?"

"לא, אני צריכה להגיע לתל אביב"

"אז מה קשור תחנת הדלק פז?" צחק.

מחייכת. "שם יש את תחנת האוטובוס. אתה גר בסביבה?"

"אההה... (היא מתעניינת בי?!) כן ממש פה (מצביע על הבית בקצה הרחוב). גם את?"

"לא אני מירושלים במקור."

"אווו ירושלים... תמיד ידעתי שבירושלים יש אנשים נחמדים." מחייך.

מחייכת. "אתה נחמד. זה כייף לפגוש אנשים נחמדים בדרך."

שתיקה.

"אההה... תודה. אבל האמת היא שאני חייב לזוז עכשיו. אישתי נורא תכעס אם אאחר לה שוב. את תסתדרי? זה ממש בהמשך הרחוב ישר עד לצומת T ואח"כ שמאלה עד הסוף."

מחייכת, מנופפת לשלום. "כן אני אסתדר. אני מכירה את הדרך קצת. בייוש"

"ביי..."


טקט 1

חשיפה: האם זה שוב קורה במגזר? ראשון לציון: חשד חמור להטרדה מינית בשכונה מעורבת בעיר. גבר דתי כבן 35, ככל הנראה גם חובש כיפה, חשוד כי הטריד צעירה ככל הנראה בשנות ה-20 לחייה סמוך לביתם. קולות בעיריית ראשון: יש לטפל בבעיה בצורה שורשית. המצב הזה אינו יכול עוד להימשך כך.

גורמי רווחה: הדיווח מוטעה, מדובר בקטינה. נראה שנדרשת רוויזייה בכל מערכת החינוך של העולם הדתי. הרי לא ייתכן שמקרים כאלו יימשכו ביודעין. הגיע הזמן שיתחולל פה שינוי מהותי.

המשטרה: נפתח מיידית בחקירת פרטי המקרה. הנושא הינו במוקד תשומת הלב.


טקט 2

היום, ככל הנראה, יוגש כתב אישום כנגד התוקף האלים מראשון לציון. גורמים במשטרה: מדובר באחד המקרים היותר מתוחכמים ויותר מטרידים שנתקלנו בהם ב-20 השנים האחרונות. אנו מתכוונים להשקיע מאמצים רבים כדי לחקור את המקרה בצורה יסודית.

ועוד, בעקבות הגשת כתב האישום - היום בכנסת: שדולת הנשים דוחפת לבקשת שינוי חקיקה לאור פרשיית "התוקף מראשון לציון", מהשבוע שעבר.

הארגון לנפגעות תקיפה מינית בהודעה רשמית לציבור: הגיע הזמן למנוע גישת מבוגרים זרים לילדות ברחוב. משהו פשוט חייב להיעשות. ילדות הנשאלות כך סתם שאלות ברחובות הערים אינן יכולות לעשות דבר. זהו מלכוד המכריח אותן להיות נתונות לחסדיהם של מבוגרים זרים והסיכון רב. הדבר במיוחד מסוכן בשכונות המעורבות עם אוכלוסיה דתית שאיננה חיה את הנורמות המתקדמות. זהו ללא כל ספק רמזור אדום לכולנו, לכולנו.


טקט 3

היום, לאחר הפגנת האלפים מול בית התוקף האלים מראשון לציון: המשטרה נערכת עם תכנית מסודרת כבר לשבוע הבא לתגבור מתנדבים לשיטור אזרחי שימנע גישת מבוגרים זרים אל נערות תמימות ברחובות הערים.

כתבנו בשטח שקריהו מניפולביץ' - שקריהו האם תוכל לומר לנו כמה אנשים בדיוק נכחו בהפגנת האלפים המכוננת הזו שם בראשון לציון?

תודה לך פלונית. למען האמת, הערכות המשטרה אינן סגורות עדיין אך ככל הנראה קרוב לוודאי ובסיכוי גבוה שמדובר באלפים, פלונית. אלפים שהתגודדו סביב ביתו של התוקף מראשון לציון ובאו להביע את מחאתם על הפוגענות הגברית בחברה הדתית ובשכונות המעורבות פלונית.

השר לביטחון פנים: בימים אלו אנו מכינים הצעה לתכנית לוועדת חקיקה מגדרית שתתכנס בשבוע הקרוב בראשותי. אנחנו מתקנים כאן עול של שנים. זהו צעד לקראת חברה בטוחה יותר.


טקט 4

היום ב-"7 לילות נשיים": הנערה מראשון לציון מדברת לראשונה מאז המקרה - הרגעים הקשים של ההטרדה. "הוא ניגש, וישר חייך אלי... חיוך רע כזה. מזמין. זה היה חיוך מפשיט פשוט. הרגשתי עירומה, ממש עירומה. לא הרגשתי כה מושפלת אף פעם בחיי".

ועוד: השבוע בכנסת - ח"כ זהבה בילעון ביוזמה חדשנית לתכנית "כשירות חברתית לגברים": ח"כ בילעון בהצעה תקדימית לתכנית תלת שנתית לחינוך מחדש בתחום החינוך המיני המונע לגברים. התכנית מיועדת בעיקר לילדי המגזר הדתי והחרדי, שם הנושא לוט בערפל, הדגישה בילעון. עד שנת 2017, לא נשאיר ילד דתי שלא נבחן ועמד בקריטריונים הראויים לכשירות חברתית, הוסיפה בילעון היום בתכנית הבוקר שלנו "יש תליה היום בכיכר" ב-08:00. היו עמנו גם מחר, לסיקור נרחב של הפרשה, כולל דיווחים חיים מהשטח.


טקט 5

שוב קולות במגזר הדתי למניעת יוזמת החינוך מחדש של חה"כ בילעון. היועץ המשפטי לממשלה שוקל נקיטת צעדים משפטיים כנגד חה"כ בלנט על התנגדותו הקולנית למהלך. זה שיגעון מה שקורה פה, אמרה בילעון. המצב מחייב התמודדות יסודית עם זרם המעמקים העכור הזה. יש כאן אנשים במליאה שעדיין מעודדים נורמות של סירוב להתיישר לפי סטנדרטים בסיסיים של מוסר. לא פלא הוא בעיני שקולות כאלו עולים מאנשים כמו בלנט וגליצמן, היא הוסיפה.

עבר בקריאה שלישית: חוק "התוקף מראשון לציון". החל מסוף החודש הנוכחי חל איסור מוחלט על גישת גברים זרים לנערות תמימות בין השעות 19:01 עד 07:09 בשעון קיץ ובין השעות 17:05 עד 05:49 בשעון חורף.

כלכליסטוס: מניות חברת LSD תקשורת מזנקות ב-2.6%. אנליסטים מהדסק לאנליזות אנליסטיות של "כלכליסטוס" צופים עליה נוספת של עוד כ-0.5% במניות החברה עוד לפני סוף החודש לאור הזכייה שלה במכרז כרטיס הזיהוי האישי לגברים, בעקבות התקנות החדשות לפי חוק בילעון-בראון להטרדה מינית ברחובות הערים.
הכרטיס יאפשר זיהוי מהיר של כל גבר לפי מס' אישי שיינתן דרך משרד הרישוי, בדומה לרשיון רכבים עגלות חקלאות ומכונות לרחיצת גופות. הכרטיס יקנה יכולת לזיהוי קל ומהיר של גברים חוצים ברחובות הערים, מסביר יוני פחדוני, ראש צוות הפיתוח של דסק רכיבי איתור וניטור אנושיים ב-LSD תקשורת.
מעתה כל ילדה תמימה שתחפוץ בכך תוכל לזהות בקלות כל גבר ברדיוס של 100 מטרים ממנה באמצעות האפליקציה ממכשיר הנייד שברשותה, מבטיח פחדוני.

היום, ב"פלונטר משפחתי": 'איך זה מרגיש כשמבט אונס אותך?' על מבטים מפשיטים ומבזים בתוך המשפחה ומחוצה לה. ד"ר געשעפט בשיחה עם בני ובנות נוער בוגרי ובוגרות משפחות פגועות הטרדות מיניות על רקע מבטים משפילים. ליאת (שם בדוי): "כששמעתי על המקרה של ראשון לציון, הזדעזעתי. זו הייתה הפעם הראשונה שהבנתי שאני לא לבד, שיש עוד בנות שנפגעו ככה, שאין זו אשמתי, שאני לא רעה מבפנים. באותו לילה פשוט בכיתי בלי סוף. אני כ"כ שמחה שסוף סוף יש מודעות לנושא הנורא הזה. זה סוד שילך איתי לקבר אבל אולי עוד אפשר יהיה להציל בנות שטרם נפגעו."

הלילה, ב"סודות אפלים": 'הכיפה והמבט' - כתבה ראשונה בסדרת כתבות תחקיר של הדס קרייסט על הנורמות הלא כתובות של המגזר הדתי בישראל ביחסים ומבטים בין גברים ונשים. נ', ילדה דתייה בת 17 מיישוב בצפון הארץ תתראיין בפנים מסוות ותספר על חוויותיה לצד אח מביט. מה באמת מתחולל שם בין כותלי המגזר?
הלילה, ב"סודות אפלים", 23:30, וגם ביום שישי ב-21:45, מיד לאחר תכנית הריאליטי "מקפיץ לך את הציץ", אל תחמיצו.

ועוד: על הקשר הלא מפורש בין הלבוש השחור והליבידו: בכתבת מחקר מיוחדת. מחר, בחינוכית 43.


טקט 6

שוב סערה דתית בכנסת על רקע ההגנה על נפגעות הטרדת המבטים המעוגנת בחוק: חה"כ בלנט מתרעם על אי החלת חוק בילעון-בראון על המגזר הערבי. בילעון משיבה: "אין לנו זכות לבצע פלישה כה בוטה אל המרחב הציבורי הערבי, בהיותו מרחב מסורתי המשמר מנהגים קדומים ואותנטיים." לאחר מאבק קולני נאלץ יו"ר הכנסת מר שקרכלשהו להוציא את בלנט מהמליאה. שוב. זוהי הפעם השנייה בתוך 10 שנים שבלנט מוצא החוצה מהמליאה בשיאו של ויכוח קולני.

שנה לתקיפה בראשון לציון: כנס "זוכרות ומתחזקות". ביום חמישי תתקיים עצרת זיכרון והעצמה נשית בסימן מגדריות על מינית בהפנמה אל-מינית א-זיכרית בהשתתפות ראש עיריית ראשון לציון מר מת-חי, יו"ר שדולת הנשים בכנסת הגברת שפרה סונטותכה, נציבת תלונות הנשים נפגעות הטרדה מינית בעולם הדתי והחרדי הגברת מיטאט גברימכפרת ואישי רוח. אומנית אורחת: אחינועם מוסולניני במחרוזת שירי גאווה נשית. משפחת הנפגעת: האם תישא דברים.

עכשיו זה אפשרי: חברת LSD תקשורת מציעה גאדג'ט חדש לציבור הרחב: ממקדי ראיה לגברים. מדובר בהתקן ייחודי העושה שימוש נבון בטכנולוגיה חדשנית המבוססת על כיסויי העיניים של סוסי מירוץ כנהוג במירוצי סוסים בגרסה חדשנית של התקן ממקד ראיה המאפשר תנועתיות חופשית. וכל זאת מבלי להיקלע ל"הטרדה שלא מרצון".
החוק מאפשר לנו לנקוט בכל האמצעים שבידינו כדי להעניק לציבור את האופציה להינות מחיי חברה תקינים במסגרת החוק, אומרת גיליוטינית, סמנכ"ל השיווק והפיתוח של החברה.
עכשיו, בזכות הפיתוח החדשני והייחודי שלנו, אפשרי שגברים יוכלו להסתובב בטבעיות ברחובות העיר מבלי לסכן את הסביבה. הגבלת הראיה הגברית מרצון היא מפתח לחיים נורמטיביים ותקינים ולאווירה נכונה במקומותינו. זו הבעת רצון טוב. קנו עכשיו התקן לכל גבר בביתכם וראו מייד שיפור משמעותי בחוויית החיים המשותפים של כולנו. למען ילדינו.
בהזדמנות זו אפשר כבר לספר לציבור, הודיעה גיליוטינית, כי בקרוב תשוחרר הודעה רשמית של חברת LSD תקשורת בדבר מוצר נוסף שעודנו בפיתוח משותף עם חברת NIHIL חומרים, המגביל את האונות הגברית במרחב הציבורי, כמוצר משלים לחוויית תנועתיות בטוחה לכל המגדרים וללא כל חשש. מדובר בפיתוח בתחום תוספי המזון והוא חדשני מסוגו בישראל ובעולם, מצהירה גיליוטינית בסיפוק. אבל הפרטים המלאים בהמשך, בינתיים תצטרכו "להתאפק" היא מסיימת בקריצה.


טקט 7

עבר בקריאה שנייה: הצעת החוק של חמייר-רוז'-זנדברגט - תיקון לחקיקת הדין הפלילי שתאפשר מעתה ביצוע משפט חוזר לאסירים שכבר הורשעו בעבר בעבירות מין ובכללם עבירות של אלימות ויזואלית (קרי הטרדה מבטית, א.ג.נ) עד פעמיים לאחר ההרשעה בפועל או בתחום של עד 10 שנים מיום מתן גזר הדין בפועל.
הכאב הזה, שעבריינים נקלים כאלו לא ייענשו בהתאם לענישה המתקדמת שנקבעה בחוק בשנה האחרונה, הוא קשה מנשוא, מסבירה חמייר. אז מה אם הורשעו בעבר, היכן הצדק? היא הוסיפה. כעת, ניתן יהיה ליישר קו רטרואקטיבית מול כל תיקון ענישה שייבוצע בחקיקה גם אם העבירה בוצעה בשנים בהן לא הייתה החקיקה עדיין תקפה בפועל, מוסיפה זנדברגט. הערב, בחדשות ערוץ 222.

"כוכב שוב פעם נולד 18": מיום רביעי הקרוב, תינתן לכולנו האפשרות לדווח גם באפליקציית "קראק-או" אם את או אתה חושב או חושבת שמישהו מטריד אתכן או אתכם ויזואלית. "כוכב שוב פעם נולד 18" מצטרפת לתנועת "די להפשטה" ומאפשרת לצופיה להצטרף למהפכה החדשה. הישארו עמנו.

היום ב 21:00, מיד לאחר הריאליטי: "להיכנס לה עמוק בבפנים". אל תחמיצו.


טקט 8

היום ב"זמנים פוסט-מודרניים": התוקף מראשון לציון בראיון ראשון וחושפני במיוחד: "טעיתי. נכנעתי ליצריי האפלים. אני מצטער ומבקש סליחה מהקורבן. אני מקווה שהיא אי פעם תוכל לסלוח לי. אני רוצה לשלוח מכאן מסר לכל הנערים והגברים הצעירים שם בחוץ: זה לא שווה את זה. זו אלימות בוטה ורעה, וזה לא שווה את זה. אל תהרסו לעצמכם את החיים כמו שאני הרסתי לעצמי. החיים שלי נגמרו, הבנות שלי לא מוכנות לדבר עם אבא תוקף."

היום במוסף לשבת: האם ברית המילה מגבירה את הליבידו הגברי? ד"ר שטיר-מאר מומחה אורולוגי בבי"ח "שאייטאן-הרופא" מסביר את מנגנון הגירוי המוגבר כפי שנבדק בציקאדות וארמדילים והוכח מדעית כנכון. קיראו עוד על הקשר האפשרי בין ברית המילה להגדלת הסיכוי להטרדה. אל תחמיצו.

זהו! זה הגיע! סוף כל סוף המגה-ריאליטי של כל הזמנים! "דדיים לקיקים ואגנים בוהקים" בהפקה בקנה מידה חסר תקדים. זוהי הפקה שטרם נראתה על מסכי הטלוויזיה. חברת "בּׂשֶת" שמחה להודיע כי רכשה את הפורמט העולמי של הריאליטי שכובש את המסכים בארה"ב, אוסרליה, סעודיה וספרד.
אם גם אתן רוצות להשתתף בריאליטי שיעלה אתכן לדד של הפסגה, אתן יותר ממוזמנות להופיע לאודישנים שלנו.
פרטים בקרוב.

דדיים לקיקים. אגנים בוהקים. כי חייבים ללקק כדי להבין.

בקרוב.

מאוד.

הסוף.

שלנו.


Reset

להמומים. לקורבנות אובדן חזקת החפות. לסתם אנשים.
שיר, ומילים אני נותן. תקווה? קצת פחות:

Inhale, Inhae... You are the Victime.





Breathe

Breathe with me

Breathe the pressure
Come play my game I'll test ya
Psychosomatic addict insane
Breathe the pressure
Come play my game I'll test ya
Psycho-somatic addict insane

Come play my game
Inhale, inhale, you're the victim
Come play my game
Exhale, exhale, exhale

Breathe with me

Breathe the pressure
Come play my game I'll test ya
Psychosomatic addict insane
Breathe the pressure
Come play my game I'll test ya
Psycho-somatic addict insane

Come play my game
Inhale, inhale, you're the victim
Come play my game
Exhale, exhale, exhale

Come breathe with me
Breathe with me

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה